Lonesome Wolves
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Ulve arbejder i flok
 
ForumforsideForumforside  PortalPortal  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Sonnic og Indestructible ser ikke ud til at følge OT's motto

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Bestia




Mand
Antal indlæg : 15
Birthday : 24/09/93
Age : 30
Geografisk sted : Skælskør
Humor : Durp
Registration date : 24/04/11

Sonnic og Indestructible ser ikke ud til at følge OT's motto Empty
IndlægEmne: Sonnic og Indestructible ser ikke ud til at følge OT's motto   Sonnic og Indestructible ser ikke ud til at følge OT's motto Icon_minitimeOns Dec 07 2011, 19:06

Afsender: sonnic
Emne: Hej" dit gremme væsen"
Varulv Bestia
Hej min ven du har flere genge angrebet mig, og foreløbig slipper du godt fra det.
Jeg arbejder som du på at få et højere lev. og derfor mødes vi.
Jeg har et forslag til dig:
Spillet går ud på at vi bekæmper hinanden det er ok.
men derfor kan vi godt lave en "stiltigene" alliance hvor vi ikke bekæmper vores beødre.(dette gælder kun for mig9
jeg er frisk på idden blodt senD mig dine klan medlemmer jeg IKKE skal angribe.
Bare et forslag, tænk over det.
Hilsen Snnoc

Efter at have forsøgt at tyde beskeden ser det ud til at hun vil skabe en pagt for at undgå mine angreb, i mod at hun lader LW'ere være efter forspørgsel.
Mit svar? Et angreb efterfulgt af:

Modtager: sonnic
Emne: Sv:Hej
Jeg troede i havde et klan motto at leve op til (: ?.
-Min handling da jeg så beskeden beskriver nok min holdning bedst Wink

---------------------------------------------------------------------------------------

Afsender: Indestructible
Emne: Razz
Hey klan fellah.. Very Happy stop

Ser ud til at han regner med at jeg vil lade ham være udelukkende af den begrundelse at vi engang for.. Så længe siden at jeg dårligt kan huske det, har været i samme klan.
Mit svar? Også et angreb efterfulgt af:

Modtager: Indestructible
Emne: Sv:Razz
Og hvad bliver der lige af jeres klan motto (: ?. Sjovt, 2 whiners på ½ time Very Happy

---------------------------------------------------------------------------------------

Hele 2 whiners fra OT på ½ time? Jamen det kan da ikke blive bedre Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Morbid

Morbid


Mand
Antal indlæg : 526
Birthday : 28/09/63
Age : 60
Geografisk sted : Hillerød
Humor : Ulve har ikke humor.
Registration date : 02/07/08

Sonnic og Indestructible ser ikke ud til at følge OT's motto Empty
IndlægEmne: Sv: Sonnic og Indestructible ser ikke ud til at følge OT's motto   Sonnic og Indestructible ser ikke ud til at følge OT's motto Icon_minitimeOns Dec 07 2011, 20:08

Hvis de vil leve op til at være den klan der piller LW ned … så har de godt nok et stykke vej endnu. Razz
Tilbage til toppen Go down
Bestia




Mand
Antal indlæg : 15
Birthday : 24/09/93
Age : 30
Geografisk sted : Skælskør
Humor : Durp
Registration date : 24/04/11

Sonnic og Indestructible ser ikke ud til at følge OT's motto Empty
IndlægEmne: Sv: Sonnic og Indestructible ser ikke ud til at følge OT's motto   Sonnic og Indestructible ser ikke ud til at følge OT's motto Icon_minitimeTors Dec 08 2011, 02:26

Afsender: Indestructible
Emne: Sv:Sv:Razz
"whine" ? Ømm... Troede du var en vamp engang. Hvilket du også var. Tjae hvis du synes det er whine så angrib mig da gerne 5 gange om dagen - who cares

---------------------------------------------------------------------------------------

Modtager: Indestructible
Emne: Sv:Sv:Sv:Razz
Su er ud til at gøre (:. At jeg har været en vamp engang. For ja. Snart 3 år siden, har absolut ingen relevans Smile. Tag kampen op i stedet, som din kære hersker samt zergemo. Wink

---------------------------------------------------------------------------------------

Afsender: Indestructible
Emne: Sv:Sv:Sv:Sv:Razz
Dude, jeg er faktisk pænt ligeglad. Bare angrib. Det er mere værd for dig at stige i level.

---------------------------------------------------------------------------------------

Modtager: Indestructible
Emne: Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Razz
Level er irrelevant for mig, jeg skal bare have mit guld @Guld highscoren.

---------------------------------------------------------------------------------------

Afsender: Indestructible
Emne: Sv:Sv:Sv:Sv:Razz
btw synes jeg ikke der er særligt meget at kæmpe for her på server 1. Det er ikke andet en *** og nøgler.

---------------------------------------------------------------------------------------

Modtager: Indestructible
Emne: Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Razz
Du må syntes hvad du vil Smile. Jeg tager ikke hensyn til andre Smile.

---------------------------------------------------------------------------------------

Afsender: Indestructible
Emne: Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Razz
Hmmm Razz Der er ellers ikke så meget at hente hos mig. Tror ikke jeg for tid til denne bruger i fremtiden... Sad lader bare lortet stå. - Nå hvad faen: ses

---------------------------------------------------------------------------------------

Modtager: Indestructible
Emne: Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Razz
Tjae, du er med i OT, det er nok for mig Smile.

---------------------------------------------------------------------------------------

And such ends the tale of dear old Indestructible.
Tilbage til toppen Go down
Bestia




Mand
Antal indlæg : 15
Birthday : 24/09/93
Age : 30
Geografisk sted : Skælskør
Humor : Durp
Registration date : 24/04/11

Sonnic og Indestructible ser ikke ud til at følge OT's motto Empty
IndlægEmne: Sv: Sonnic og Indestructible ser ikke ud til at følge OT's motto   Sonnic og Indestructible ser ikke ud til at følge OT's motto Icon_minitimeTirs Jan 31 2012, 20:33

Dato: 31.01.2012 18:21 ( Anmeld teksten til GameOperator )
Afsender: sonnic
Emne: Hej igen,.
Hej igen min langhårede ven.
Det undre mig lidt at jeg ser dig på min liste næsten hver dag, er det ikke kun ved fuldmåne en gang pr md.
du skal ud og hyle af månen.
Nå det er sikkert mig der ikke kender jeres svagheder for fuldmåne og mentalitet Smile'
jeg kan se at du og dine hvalpe stadig rykker frem, det er sikkert godt for de kommende degenerationer af ulve som kommer til at stå ensomme og hyle af månen.
Blot et en lille hilsen fra en mand der valgte den rette side.
Hilsen Sonnic

Lidt et inddirekte piv her (:
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Sonnic og Indestructible ser ikke ud til at følge OT's motto Empty
IndlægEmne: Sv: Sonnic og Indestructible ser ikke ud til at følge OT's motto   Sonnic og Indestructible ser ikke ud til at følge OT's motto Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Sonnic og Indestructible ser ikke ud til at følge OT's motto
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Lonesome Wolves :: Offentlig del :: Jamrende vampere-
Gå til: