Lonesome Wolves
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Ulve arbejder i flok
 
ForumforsideForumforside  PortalPortal  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Sonnic og Indestructible ser ikke ud til at følge OT's motto

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Bestia




Mand
Antal indlæg : 15
Birthday : 24/09/93
Age : 30
Geografisk sted : Skælskør
Humor : Durp
Registration date : 24/04/11

Sonnic og Indestructible ser ikke ud til at følge OT's motto Empty
IndlægEmne: Sonnic og Indestructible ser ikke ud til at følge OT's motto   Sonnic og Indestructible ser ikke ud til at følge OT's motto Icon_minitimeOns Dec 07 2011, 19:06

Afsender: sonnic
Emne: Hej" dit gremme væsen"
Varulv Bestia
Hej min ven du har flere genge angrebet mig, og foreløbig slipper du godt fra det.
Jeg arbejder som du på at få et højere lev. og derfor mødes vi.
Jeg har et forslag til dig:
Spillet går ud på at vi bekæmper hinanden det er ok.
men derfor kan vi godt lave en "stiltigene" alliance hvor vi ikke bekæmper vores beødre.(dette gælder kun for mig9
jeg er frisk på idden blodt senD mig dine klan medlemmer jeg IKKE skal angribe.
Bare et forslag, tænk over det.
Hilsen Snnoc

Efter at have forsøgt at tyde beskeden ser det ud til at hun vil skabe en pagt for at undgå mine angreb, i mod at hun lader LW'ere være efter forspørgsel.
Mit svar? Et angreb efterfulgt af:

Modtager: sonnic
Emne: Sv:Hej
Jeg troede i havde et klan motto at leve op til (: ?.
-Min handling da jeg så beskeden beskriver nok min holdning bedst Wink

---------------------------------------------------------------------------------------

Afsender: Indestructible
Emne: Razz
Hey klan fellah.. Very Happy stop

Ser ud til at han regner med at jeg vil lade ham være udelukkende af den begrundelse at vi engang for.. Så længe siden at jeg dårligt kan huske det, har været i samme klan.
Mit svar? Også et angreb efterfulgt af: